Odżywianie

Owoce

1-6: Owoce i jagody

Owoce i jagody należą do najpopularniejszych na świecie zdrowych produktów spożywczych.

Te słodkie, pożywne pokarmy są bardzo łatwe do włączenia do diety, ponieważ wymagają niewiele do przygotowania.

1. Jabłka

Jabłka są bogate w błonnik, witaminę C i liczne przeciwutleniacze. Są one bardzo wypełniające i zrobić doskonałą przekąskę, jeśli znajdziesz się głodny między posiłkami.

2. Awokado

Awokado są różne od większości innych owoców, ponieważ są ładowane ze zdrowymi tłuszczami zamiast węglowodanów. Są one nie tylko kremowe i smaczne, ale również wysokie w błonnik, potas i witaminę C.

3. Banany

Banany są jednymi z najlepszych na świecie źródeł potasu. Są one również wysokie w witaminę B6 i błonnik i są wygodne i przenośne.

4. Borówki

Borówki są nie tylko pyszne, ale również wśród najpotężniejszych źródeł antyoksydantów na świecie.

5. Pomarańcze

Pomarańcze są dobrze znane ze swojej zawartości witaminy C. Co więcej, są wysokie w błonnik i przeciwutleniacze.

6. Truskawki

Truskawki są bardzo pożywne i niskie zarówno w węglowodany i kalorii.

Są ładowane z witaminy C, błonnika i manganu i są prawdopodobnie jednym z najsmaczniejszych żywności w istnieniu.

Inne zdrowe owoce

Inne zdrowe owoce i jagody to czereśnie, winogrona, grejpfruty, kiwi, cytryny, mango, melony, oliwki, brzoskwinie, gruszki, ananasy, śliwki i maliny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *