Jak komunikować się z klientami na różnych platformach
W ciągu ostatniej dekady pojawiły się nowe kanały komunikacji z klientami, takie jak różne platformy mediów społecznościowych. Chociaż platformy te zachęcają do bardziej otwartej komunikacji z klientami, stanowią również wyzwanie związane z zarządzaniem wieloma kanałami komunikacji. Jeśli jednak platformy te są prawidłowo wykorzystywane, mogą poprawić komunikację z klientami.
Jednym z kluczy do udanej komunikacji jest ustalenie oczekiwań dotyczących czasu reakcji. Na przykład, jeśli masz numer telefonu, podaj godziny pracy tego numeru i upewnij się, że ktoś może odebrać telefon w tych godzinach. Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, wyślij automatyczną odpowiedź informującą klientów o tym, kiedy mogą spodziewać się odpowiedzi. Jeśli mówisz, że odpowiesz w ciągu 24 godzin, zrób to. Początkowa odpowiedź daje klientom znać, że otrzymaliście wiadomość i określa oczekiwania. Musisz spełnić te oczekiwania lub ryzykować utratę klienta.
Ponadto, pozwól klientom na przekazywanie informacji zwrotnej i reaguj na nią. Nawet jeśli skarżą się na coś, czego nie możesz (lub nie chcesz) naprawić, daj znać klientom, że ci zależy. Zewnętrzne platformy do wystawiania recenzji online to świetny sposób, aby klienci mogli przekazać Ci swoje opinie, a wiele z nich pozwala Ci odnieść się do ich obaw.
Zbytnia duma i nieumiejętność przyznania się do błędów to pewne sposoby na zniechęcenie klientów. Jednak przyznanie się i rozwiązanie problemów na platformie publicznej pokazuje odbiorcom, że jesteś szczery i chcesz współpracować ze swoimi klientami.
Znajdź więcej pacjentów dla swojej praktyki poprzez strategie internetowe, takie jak reklamy, SEO, treści internetowe, recenzje, media społecznościowe i zarządzanie reputacją online.
Pozyskiwanie pacjentów to każda strategia, którą wdrażasz w celu pozyskania nowych pacjentów do swojej praktyki medycznej – szybka droga do zwiększenia przychodów.
Pozyskiwanie pacjentów odnosi się do potencjalnych nowych pacjentów, podczas gdy utrzymanie pacjentów skupia się na utrzymaniu obecnych pacjentów na tyle zadowolonych, aby nadal Cię odwiedzali.
Możesz poprawić pozyskiwanie pacjentów poprzez strategie internetowe, takie jak reklamy, SEO, treści internetowe, recenzje online, media społecznościowe i zarządzanie reputacją online.