Zarabianie pieniędzy

Porady przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces

Porady przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces

Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy zostać przedsiębiorcą, najpierw określ, które z powyższych motywatorów służą Ci jako siły przewodnie. Następnie zastanów się, czy posiadasz konkretne cechy charakteru i atrybuty, które pozwolą Ci rozwijać się jako przedsiębiorca.

Aby pomóc Ci ustalić, czy masz to, co trzeba, oto co 25 założycieli firm i liderów biznesu powiedziało nam o tym, co ich zdaniem sprawia, że przedsiębiorca odnosi prawdziwy sukces:

„Przedsiębiorczość jest podstawą amerykańskiego snu. Polega na przecieraniu nowych szlaków, wierze w siebie, w swoją misję i inspirowaniu innych do przyłączenia się do tej podróży. To, co wyróżnia [przedsiębiorców], to wola, odwaga, a czasem lekkomyślność, aby faktycznie to zrobić.” – Derek Hutson, partner zarządzający w Morgan Creek Strategies

„Przedsiębiorczość to dążenie do rozwiązania, pojedyncza nieugięta koncentracja na rozwiązaniu problemu lub zrobieniu czegoś drastycznie odmiennego od sposobu, w jaki robi się to dzisiaj. [To] dążenie do zrobienia czegoś lepiej, niż było to kiedykolwiek robione wcześniej i ciągłe dążenie do poprawy.” – Blake Hutchison, CEO Flippa

„Przedsiębiorczość to … ciągły głód czynienia rzeczy lepszymi i idea, że nigdy nie jesteś zadowolony z tego, jak jest”. – Debbie Roxarzade, założycielka i dyrektor generalna Rachel’s Kitchen

„W swojej istocie [przedsiębiorczość] jest sposobem myślenia – sposobem myślenia i działania. Polega na wyobrażaniu sobie nowych sposobów rozwiązywania problemów i tworzenia wartości. Zasadniczo, przedsiębiorczość polega na … zdolności do rozpoznania [i] metodycznej analizy [okazji], a ostatecznie do uchwycenia [jej] wartości.” – Bruce Bachenheimer, profesor kliniczny zarządzania i dyrektor wykonawczy Laboratorium Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Pace

„Najbardziej udani przedsiębiorcy to ci, którzy posiadają zapał. Grit składa się z wytrwałości, pasji i odporności. Jest to pasja do osiągania długoterminowych celów, odwaga do podejmowania kolejnych prób w obliczu odrzucenia oraz chęć zrobienia czegoś lepiej niż zostało to zrobione wcześniej. Najbardziej udani przedsiębiorcy mają tendencję do bycia gritty … Nie poddają się, dopóki nie przekroczą swoich celów. Kiedy sytuacja staje się trudna i zostają powaleni na kolana, zaciekli przedsiębiorcy odbijają się od dna i próbują ponownie.” – Deborah Sweeney, wiceprezes i dyrektor generalny Deluxe Corp.